CG selecties

CG selecties is een bedrijf die mensen zoekt voor marktonderzoeken.
Er wordt van iedereen die zich aanmeldt een profiel aangemaakt en aan de hand daarvan worden mensen uitgekozen voor bepaalde onderzoeken. Ik sta hier al 3 jaar ingeschreven en dit is de tweede keer dat ik in aanmerking kom en ook kan, haha.
Vandaag ging het onderzoek over loterijen en wat voor nieuwe concepten leuk zouden zijn, voornamelijk om studenten te lokken.
Dit houdt in dat ik 2,5 uur lang heb zitten kletsen,fris heb gedronken, broodjes en koekjes heb gegeten en er 45 euro voor heb ontvangen. Niet verkeerd toch?
Owja! En ook nog een gratis staatslot, leuk toch??
Ik was btje vergeten hoe weinig moeite het eigenlijk is voor zoiets relatief goedverdienend concept.. Ga voortaan als k een mailtje krijg maar vaker proberen of k kan, haha.
Nu dus weer aan t bloggen vanuit de tram op de terugweg naar huis.
Wat een luxe, zon mobiel!

2 reacties:

jotter zei

dat is cker niet verkeerd!
op naar de jackpot op dat staatslot tog;)

Ingmar zei

je bent toch al vaker naar CG gegaan schat?
Of was die enige ander keer met mij erbij?

Anyways, weer lekker wat verdiend voor koekjes+frisje doen met wat mensen.

(K)

Een reactie posten

Volgers