US: shoppen met de familie Gootjes

Zoals iedereen weet kunnen er vanaf donderdag avond geen vliegtuigen meer vanaf Schiphol vertrekken... Laten Astrid, Nico en Kjell nou juist donderdagochtend om 11 uur zijn vertrokken biggrin
Dus die zijn hier nu alsnog veilig aangekomen. (De volgende vraag is natuurlijk, komen we hier ook weg... razz)
Gisteren zijn ze met de camper naar Phoenix gekomen, en we hebben ons gisteren kostelijk vermaakt met een camping zoeken, btjuh bij t zwembad zitten en uit eten gaan.
Ingmar moet vandaag gewoon weer vliegen, dus als ik strax Ingmar bij het vliegveld heb afgezet, ga ik de Gootjes ophalen bij de camping (dan kan de camper lekker blijven staan waar ie staat) en dan gaan we bij Superstition Mall shoppen. Gisteravond zijn we hier ook al heen geweest, om uit eten te gaan, maar hebben we niet geshopt.
We wilden toen eigenlijk naar Ruby Tuesday, maar die was dicht, dus zijn we bij de Cheesecakefactory gaan eten. Mogelijk komen hiervan foto's nog later wink
Voor vandaag ga ik op zonnebriljacht, en dan specifiek naar een Ray Ban (erg he, dat ik me mee laat sleuren in de hype? razz)

Helpen jullie me onthouden dat ik nog vertel over 'ons' romantische avondje uit eten en film ("How to train your dragon", geweldig!!!), en over mijn eerste vliegles op Seppe vorige week, voor diegene die ik er nog niet mee platgestalkt heb (ja, t geheim is uit, Ingmar is erachter gekomen, haha)

0 reacties:

Een reactie posten

Volgers