US: Co's klunzige actie nr. 7390

En jawel, nog voordat de dag goed en wel voorbij is, wat zeg ik, voordat de ochtend voorbij is, komt de volgende klunsactie.
Toen ik terug kwam van mijn almachtige Walmartshopping, heb ik de auto hier geparkeerd op een parkeerplaatsje onder een afdakje... blijkt dat die plaatsen gereserveerd zijn, en ik de auto op C-13 had moeten zetten. Ik had dus geparkeerd op C-49, en de lieftallige eigenaar van dat plaatsje kwam niet lang na mij aan, met een auto vol boodschappen (dat was de reden waarom ie per se daar moest parkeren en zn auto niet ff tijdelijk 10 meter verderop kon neerzetten, legde hij mij later uit).
Om 10 uur zou ik Maurits naar het vliegveld brengen en kwam vrolijk bij hem aan...
"De auto is weggesleept"...........

Ja hoor, meneer de lieftallige eigenaar had het wegsleepbedrijf gebeld en de Dodge weg laten slepen. En niet zo lang voordat ik er weer aankwam, want ik heb gelijk gebeld en de auto stond nog niet eens bij hun op het terrein.
Maargoed, ik met Leon en Wesley in hun auto naar dat bedrijf, mocht ik de auto niet meenemen, want ik was niet de rechtmatige eigenaar.
Nou is Ingmar dat ook niet, want deze Dodge is dus een tijdelijke leenauto omdat hun auto nog steeds zonder motor bij de garage staat.
Dus wij zonder resultaat weer terug naar t appartement (sorry Wesley en Leon!), waarna ik met Ingmar weer in hun auto naar de garage ben gereden om daar de papieren op te halen en doorgereden naar het bedrijf.
10 minuten later was Ingmar's creditcard 185 dollar armer en ik een deuk in mn ego rijker. Hoe we het verder met de kosten gaan verdelen moeten we nog ff bekvechten, want ik heb tenslotte die auto daar geparkeerd.
Maargoed, ik heb dus ff een fotootje gemaakt van het gekrabbel wat ze erop geschreven hadden, en gelijk maar van de auto zelf. Dit is dus niet Ingmars echte auto (denk dat schatje t wel waardeert als ik dat nog ff duidelijk maak), maar de tijdelijke.




0 reacties:

Een reactie posten

Volgers