shoppen :)

Mn oma en ik hebben gisteren lekker gewinkeld in Amstelveen.

Gisterochtend ben ik eerst naar Aerobics gegaan (geweldig), daarna heb ik mn zomerbandjes weer onder mn autootje laten zetten (brum weer blij, dus ik weer blij lol) en toen doorgereden naar mn oma. Om 3 uur zijn we richting Amstelveen gegaan, en we hadden zowaar geen file (op vrijdagmiddag op de A9.. geen file? Jaaaah, het kan dus nog wink)

Toen ik mn oma eenmaal uit de auto en in de rolstoel gepraat had (al was het ingewikkeldste deel nog om de rolstoel uit de auto gepraat te krijgen, hij zat vast, haha) zijn we eerst naar de H&M gegaan. Hier hingen niet super veel leuke dingen, maar we zijn wel met wat leuke dingen naar de paskamers gegaan. Om te zorgen dat mn oma uitzicht had op de paskamers moest ik haar bij de lingerie afdeling parkeren, en ik geloof dat ze enigszins geschokt was door het formaat van de broekjes die er hingen, whahaha. Een broekje wees ze zelfs aan, een knalroze kanten slipje en vroeg me 'dat is toch zeker kinderondergoed??'. Dit moest ik uiteraard ontkennen, en ze leek enigszins van dr apropos (??).... ik heb er maar niet bij vermeld dat ik datzelfde broekje in het zwart heb, haha. Gelukkig kon ik in de privacy van mn pashokje ff lekker lachen, zodat ze niks doorhad (DUS SJJJJJJT, niet aan dr vertellen, whahaharazz)

ik zal mezelf maar ff uit mn sportkleding sjorren en mn buit aantrekken en fotootje van maken, zodat jullie het kunnen zien wink (zeg niet dat ik geen moeite doe voor mn trouwe bloglezers wink)
Zooohw, terwijl ik de fotos ff naar mn computer stuur, zal k wel gwoon verder typen:)
Ondertussen is Bitlord lekker Grey's anatomy aan t downloaden, dus dat ga k strax ff kijken. Was al weken op zoek op Piratebay naar Grey's Anatomy S06E15.. (lees: Season06, Episode15wink) iedere x vond ie NIX! ik dus balen, en loop dus nu al meerdere afleveringen achter. Bedacht ik me ineens, wat als ik Greys anatomy intyp (see the difference?).. en jawel! toen was ie er ineens wel! Dus ik heb wat in te halen, hihi.

Maargoed, bij de H&M:

Deze rok zag ik hangen, en toen ik hem aanpaste vond mn oma hem uiteraard niet zo leuk: veel te strak. Maar ik vond m wel leuk en aangezien ik alleen maar nette lange broeken heb en dat ook wel een beetje saai is, wilde ik m toch graag hebben.
Het bloesje ziet er zo effen wit uit, maar in t echt zitten er een heleboel kleine zwarte stippen op.







Let hier niet op het vest dat ik aanheb, dat is van mn schatje en heerlijk warm, dus dat heb ik de hele dag al aan, hihi.
De rok waren mn oma en ik het wel over eens dat ie leuk was, mn oma was er zelfs helemaal gek van en vergat het niet om dat meerdere malen te zeggen, ook nadat we m al gekocht hadden. Eigenlijk is deze rok mij minstens een maat te groot, maar ik hou er niet van als rokken erg hoog in mn taille zitten, dus ik heb er bewust voor een gekozen die wat lager op mn heupen hangt. Valt niet al te erg op toch?
De stof is super licht, en super dun, dus zeker voor een warme zomer dag (lees: als k in Phoenix benrazz) is deze rok I-DE-AAL.

Verder heb ik ook nog een mooie, simpele, grijze riem gekocht, want al mn oude riemen zijn stuk en mn spijkerbroeken vallen van mn kont af. Sjah, dat krijg je als je 5 kilo afvalt in 2 jaar, oude spullen worden te groot. Afvallen is duur tijdens het afvallen (sporten, gezond eten) en erna ook vanwege de semi nieuwe garderobe, haha. Om dan nog maar niet te spreken over het mogelijke jojo effect, dan moet je meerdere maten in je kast hebben hangen, whahaha.

Na de H&M had mn oma trek in een bakje koffie en hebben we dit bij BLVD ook genuttigd. De Sting was vlakbij de H&M, dus was het voor ons een logische optie om hierheen te gaan. Erg veel was er wederom niet bij, maar mn oma vond dat ik maar een van de jurkjes moest passen die er hingen en al was ik ervan overtuigd dat t me niet denderend zou staan, heb ik er toch een meegenomen.
En warempel, hij stond me nog redelijk ook. De stof is bovendien heerlijk zacht en stretch, dus ik voel me er lekker gemakkelijk in. Uiteraard was mn oma overjoyed, en al had ik m nix gevonden had ze waarschijnlijk alsnog net zolang gezegd dat ie leuk was tot ik m mee wilde nemen.

Verder zag ik een leuk roze (uiteraard!) bloesje hangen. De broek die ik op de foto aanheb had ik al, maar ik had al in mn hoofd toen ik de blouse kocht dat ie er best bij zou kunnen staan, en dat klopte wel ongeveer. Op de foto vind ik dat ik in de blouse een btjuh op een verpleegster lijk, maar in het echt vind ik m leuker staan.








Na het winkelen zijn mn oma en ik een lekker hapje gaan eten bij Du Monde (erg aan te raden). Als dessert hadden we samen een chocolade verzameling genomen. Uiteraard zij mn oma 'het ijs is voor jou, veel te koud in mn buik', maar toen ik aangegeven had dat ik het niet hoefde en even later terug kwam van de wc, was het ijs wel mooi op. De stiekemerd, haha. Om jullie te pesten, post ik ook ff een foto van het toetje razz
Ziet er lekker uit he?

Maar nu ga k gauw Grey's Anatomy kijken, de aflevering is allang klaar!!!

1 reacties:

Jotter zei

late reactie, ik had je blog al gelezen maar geen tijd gehad voor n reactie:O (ik schaam me diep) ziet er allemaal erg leuk uit!
en het toetje super lekker haha:)

Een reactie posten

Volgers