muisjes bouwen... een nestje???

Owjeeeeeej, het lijkt erop dat Daisy een nestje aan t bouwen is...confused
Alle bodembedekking op de 'benedenverdieping' wordt 1 kant op geduwd, gegraven, geneusd....
En daar zijn ze al 2 dagen mee bezig, maar ik d8 gisteren dat ze gwoon zochten naar eten tussen de snippers hout... Bovendien horen ze om 10 uur s ochtends ALLANG te pitten...
En iets wat ik tot nu toe genegeerd heb, is dat Koe beduidend kleiner en minder dik is dan de andere 2. Dit zou dus inhouden dat Koe een mannetje is, en de andere 2 (Dames) knocked up zijn. Nou heb ik het tot nu genegeerd omdat er ook verschil lijkt te zijn in lengte en niet alleen in breedte, maar...
Nouja, ik zie t denk ik snel genoeg of er kleine wurmpjes in de bak bij liggen.... Maar zou eigenlijk niet weten wat k daarmee aan moet???






Hier is t verschil te zien tussen Daisy (links) en Koe (rechts)... Vinden jullie het ook duidelijk of beeld ik me dingen in dat Koe door dr kleurenpatroon dunner lijkt? Zwart kleedt af toch, maar geldt dat ook voor grijs????rolleyes

Dan nog ff een grappige foto van Minnie ertussendoor: deze dame probeert zichzelf altijd een weg uit de kooi te knagen, dat is naast rennen haar grootste hobby biggrin

0 reacties:

Een reactie posten

Volgers