Verjaardag vieren

Zoals waarschijnlijk alle mensen die mijn blog lezen weten, heb ik afgelopen zaterdag mijn verjaardag gevierd. Ik durf zelfs te zeggen dat 90% er zelf ook was zaterdag, haha.
Ik had het allemaal vrij open gelaten; iedereen is vanaf 3 uur welkom, zolang ik weet hoe laat ongeveer.
Als eerste kwam Astrid, Ingmars moeder rond een uurtje of vier. Zij had het huis nog niet gezien, dus heb ik haar even de rondleiding gegeven. Niet lang daarna kwamen mn vader en Joke, met een enorm obstakel voor het trapgat. Joke had een paasboeket in elkaar geflanst, maar het was zo breed dat het nauwelijks door het trapgat paste, dat zag er wel grappig uit en het ziet er erg mooi uit op de tafel beneden biggrin
Nadat Astrid weg was ben ik met Joke en mn vader even een hapje wezen eten bij Westewind, op de boulevard. Dit was gezellig en hartstikke lekker!
Om 7 uur was ik alweer terug thuis, want om 8 uur zouden de eerste mensen van de avond komen. Nicole en Arjen waren hier de eerste, op de voet gevolgd door mn moeder en Harry (met nog meer bloemenbiggrin) en Joyce. Majo kwam rond 9 uur, die had barstende hoofdpijn. Menno kwam, zoals het hem betaamt, flink te laat, hij was er pas rond half 10 (OV problemen.. ok, vooruit dan maar, legitieme redenrazz)
Om 11 uur zijn Harry en mn moeder en Arjen en Nicje ervandoor gegaan, maar niet voordat Harry dikke vriendjes is geworden met Gary. Harry was niet meer van Gary's gitaar weg te trekken (nou is t ook een erg mooi dingetjebiggrin)
Hierna hebben we nog een aantal uurtjes met zn zessen (Joyce, Menno, Majo, Gary, Kikki en ik) beneden op de bank gezeten en ongelofelijke lol gehad. Als je me nu vraagt waar t allemaal over ging, zou ik t je niet kunnen vertellen, maar Gary was flink op dreef in ieder geval. Het resulteerde erin dat Menno 1x en ik zelfs 2x naar de gootsteen moest rennen om drinken uit te spugen.. Fanta in je neus is niet lekker. Maar goed, dit duurde dus tot een uur of half 3, toen hebben we de boel maar opgepakt en zijn Menno, Joyce en ik weggegaan. Want we moesten alledrie nog terug naar de Haarlemmermeer. Menno reed met mij mee, want ik stond op het punt van in slaap vallen, dus hij heeft me wakker gehouden. Voordat ik dus goed en wel in bed lag, was het geloof ik half 4. En de avond daarvoor was het ook al zo lekker vroeg, ahum, haha. Nouja, het was wel super gezellig!biggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrin
En iedereen bedankt voor de super kadootjes!!!!!!!!

Zoals jullie vast al wel gezien hebben, heb ik ergens halverwege dit bericht emoticons ontdekt. Ik werd een beetje gek van die constante :P's en :)-tjes, dus heb ik ff wat gedownload, zodat ik nu ook emoticones in mn berichten kan zettenbiggrinwink
Persoonlijk vind ik het altijd heel prettig om duidelijk te maken wat voor lading er achter een zin zit, en dit is wel een goeie manier vind ik biggrin

1 reacties:

Jotter zei

haha jaah foto's geven de avond wel aardig weer:P hilarisch, was super gezellig! en idd, menno was wederom fashionably late, zoals we van m gewend zijn (geeft niet hoor menno, we houden nog steeds van je hoor haha;))

Een reactie posten

Volgers