early easter dinner

Ok, btjuh aan de late kant, maar moest gisteren werken van 9 tot 5 (werd tot 6) en had daarna geen puf meer om ook maar iets te doen (al heb k uiteindelijk nog wel gepilatest, fanatiek he lol)
Maaar, de fotoupdate :P
Where do I start....Gary had to act weird for no particular reason, as alwaysrazz

Preparation is half the work! Zie de officiele vingers-in-veiligheid-snijtechniek die Gary hier toepast. Ze blijven maar commentaar hebben op mijn technieken, hoe de instructeurs op school me op mn kop zouden geven... ik snij snel en alle 10 mn vingers zitten er nog aan, let me be! razz





Kikki's portwinereduction, heeeeerlijk sausje (terwijl ik niet van wijnsausjes hou)









De lekker ovengebakken groentes, met uitjes en zout, jammie!





Tijdens Kikki's culinaire voorbereidingen (nadat we geholpen hadden), waren Gary, Cheryl en ik lekker aan t klungelen in de woonkamer...









En dit was het eindresultaat, ovengebakken groentes, ovengebakken aardappel met zeezout en een heerlijk stukje kalfsvlees met portsaus. Het was delicious!!!

0 reacties:

Een reactie posten

Volgers