muisjes met uitdaging

Hola.
We zijn nu met zn allen gezellig in de woonkamer aan t... nouja, van alles.
dus ik vond het wel tijd dat ik weer ff blogde.
We hebben nu easter dinner, dus ik zal ergens morgen wel ff wat foto's uploaden.
Nu eerst ff over de muisjes:
k heb gisteren nieuw nestspul gekocht voor de schatjes, en ze zijn er de hele tijd mee bezig geweest, echt super schattig.
dit was uiteraard weer een reden voor mij om super veel muizen foto's te maken, maar zon easy target zijn die kleintjes niet, ze bewegen echt verschrikkelijk snel.
Maar goed, ik zal er wel ff een paar uploaden, kunnen jullie weer grinniken om mijn muizen obsessie wink


(P.S. t rooie is dus t nieuwe nestmateriaal wat ze ondertussen al overal heengesjouwd hebben)











0 reacties:

Een reactie posten

Volgers