flashback: eerste vliegles op Seppe

Zohw, aangezien we nu tog ff nix te doen hebben, kan ik wel ff vertellen over mn vliegles.
9 April ben ik met mn vader richting vliegveld Seppe gereden.
Hier stonden 2 vlieglessen gepland, een om 5 uur en een om half 7. We hadden bedacht dat ik de eerste vliegles zou doen. De instructeur kwam om 20 over 5 binnen en om half 6 konden we dan beginnen.Hij heeft me eerst ff wat dingen uitgelegd over t vliegtuigje en toen zijn we erheen gegaan. De buiten check gedaan en toen binnen uiteraard ook nog alle checks gedaan.
De instructeur vloog zelf niet vaak op de Katana Diamond, dus ik geloof dat ie de meeste checks ook deels voor zichzelf uitvoerde.
Toen mocht ik de Diamond de taxibaan af taxien, wat egt belachelijk slecht ging! Haha. Toen steeg de instructeur op, en binnen een paar seconden vroeg ie 'Ruik jij ook benzine?'
Conclusie is dus eigenlijk dat we gelijk weer omgedraaid zijn en weer geland zijn.
Na wat discussieren zijn we met een ander vliegtuig weggegaan, een Piper Archer. Dezelfde kist als waar Ingmar op vliegt.Mn pa is eerst een half uurtje gaan vliegen, terwijl ik achterin zat en enorm veel foto's heb gemaakt. Zo mooooi smileHierna mocht ik ook een half uurtje. En het was ZOOOOOOOOOOO VET!biggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinIk heb echt een half uur lang met zon enorme adrenaline high gezeten, zeker tijdens de bochten. Zo gweldig!
Hieronder staan wat foto's die ik gemaakt heb tijdens het half uur dat mn vader vloog, even ter orientatie, dat water wat op sommige foto's te zien is, zijn het Hollands Diep en Haringvliet.

0 reacties:

Een reactie posten

Volgers