US: "How to train your dragon"

Zoals beloofd, blog ik nog ff snel over "How to train your dragon" en ons romantische avondje.
Ik loop ondertussen in mijn mening gigantisch achter met bloggen, terwijl Ingmar grapjes maakt over hoeveel ik hier blog. Ok, tis ook veel, maar ik beleef ook gwoon aparte dingen die in NL niet gebeurt zouden zijn en dat wil ik aan jullie vertellen :)
Zaterdagavond zijn Ingmar en ik naar Arizona Mills gegaan, een winkelcentrum een stukje rijden van hier vandaan. Wij zijn toen blij Claim Jumper gaan eten, wat heel stom klinkt als je t zo zegt, maar ONGELOFELIJK lekker en veel was, hahaha.Zoals te zien op deze foto, had ik een Grooooote Chicken Ceasar Salad besteld, errug lekker, maar ook gelijk weer met errug veel croutons en errug veel kip en errug veel saus. Dan staan daarboven twee glazen drinken, die voor mij al een x was bijgevuld en hierna nog een x zou worden bijgevuld, vanwege de endless refill hier in Amerika (en ja, ik ben een zuipschuit razz). Dan staat links boven on voorgerecht, garlic cheese toast. Van die stukjes kregen we een stuk of 8. Met de dip die erbij zat was t net heeel erg lekkere pizza. Bij mijn salade zaten trouwens ook nog iets van 3 van die stukken. Op zich heb je daar al praktisch genoeg aan als hoofdgerecht, haha. Ingmar had babybackribs besteld, en dan een full rack. Nou, jullie kunnen zien hoe groot dat is, whaha. En daar kreeg ie dan niet alleen patatjes bij, maar ook 'brood'. En aangezien we het garlic bread al besteld hadden als voorgerecht, kon Ingmar uit andere opties kiezen en werd ons de blueberry muffin aangeraden. Dus kreeg Ingmar al een toetje bij zn hoofdgerecht. En ik hou niet van blueberry muffins, maar deze was LEKKER. En GROOT. En LUCHTIG!

Maargoed, wij zaten dus helemaal tonnetje vol toen we naar de film gingen.
"How to train your dragon" in 3D en IMAX, dus zeker Ingmar, maar ik ook, zaten helemaal op t puntje van onze stoelen. Want een IMAX scherm hier is ook nog ff groter dan een IMAX in Nederland. Er werd ons verteld dat t scherm maar liefst 6 verdiepingen hoog was, kan je t je voorstellen?

"How to train your dragon" gaat over een Viking jongetje, Hiccup, die helemaal niet Vikingachtig is. Zijn dorp wordt geteisterd door draken, en hij is de enige die niet de ambitie heeft om zelf ook draken te doden. Dan vangt ie op een dag een hele speciale draak, maar kan hem vervolgens niet meer vinden om aan zn stam te laten zien. Uiteindelijk vindt Hiccup de draak wel en er ontstaat een band tussen hem en de draak. Dit zorgt ervoor dat Hiccup tijdens 'drakentraining' ineens super goed om weet te gaan met de beestjes, omdat ie hun zwakke plekken weet en hier zonder geweld gebruik van maakt.
Verder vertel ik niet, want dat zou de clue verpesten wink
Dit is Hiccup op 'zijn' draak, Toothless. Toothless kijkt hier een beetje eng, daarom heb ik een nog beter plaatje van hem opgezocht wink

Super schattig tog??????????biggrin

0 reacties:

Een reactie posten

Volgers